Ogłoszenie

Strefa czasowa: UTC + 1

Teraz jest 2019-01-21 17:08:11
Łączny czas online:

Autor Wiadomość
 Tytuł: gebruik van rubber op de buitenzool
PostNapisane: 2019-01-11 06:42:06 

Dit is de Nike Free RN Flyknit-lijn, die veel ontwerpkenmerken deelt met de Free RN, Free RN Motion Flyknits en zelfs de Free RN Commuter-schoenen. Laten we de naam van de schoen opsplitsen en leren wat het is ontworpen om te doen.

Het gedeelte "Gratis" van de naam van de schoen is echt het kerngedeelte van de schoen. Het vertegenwoordigt Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen de poging van Nike om een ??schoenenschoen op blote voeten te maken, waarbij de loper zich "vrij" voelt, zelfs als ze in het nauw zit.

De "RN" in de naam geeft alleen aan dat deze schoen is ontworpen voor hardlopen in plaats van alleen voor algemene training. Ten slotte betekent 'Flyknit' dat deze schoen is gemaakt van een gebreide en elastische stof die vrijwel naadloos is.

U ziet enkele ontwerpwijzigingen in de bovenste laag bij het vergelijken van de 2017-versie met de 2016-versie.

Nike streek de kanalen glad waar de Flywire-kabels doorheen liepen, sloeg een glad (en reflecterend) logo over wat vroeger een zachtaardig uitziend logo was, en vernieuwde het gebreide patroon rond de toebox.

De zool + buitenzool blijft grotendeels ongewijzigd, dus je kunt overwegen om het model 2016 te pakken te krijgen als je het gevoel van Adidas Zx 750 Donna de gratis schoenen leuk vindt en het niet erg vindt om subtiele bovenste veranderingen te missen.

Toen ik de doos van Nike kreeg, verwachtte ik een super heldere neon kleur om te zeggen "kijk naar mij ik ben een hardloper", of een relaxte casual kleurenschema dat deze schoen zou laten opgaan in dagelijkse slijtage.

Uiteindelijk kreeg ik bijna ALLE kleuren in de bovenliggende regenboogkleurige dons. Als je nog niet klaar bent om schoenen te dragen die eruitzien alsof ze uit een Color Run komen, heb je in Nike nog een paar andere normale kleuren en Nike laat je zelfs je eigen schoen ontwerpen als je niet ziet wat je wilt.

Nadat ik over de regenboogkleuring heen was, heb ik de schoenen geregen voor mijn eerste run. De schoenen hadden hetzelfde bekende vrije gevoel: zeer flexibel en licht.

Ik probeerde een strakke pasvorm te Nike Air Max 95 Mujer krijgen omdat ik een beetje slop in de toebox voelde, maar het vetersysteem laat je dat niet echt doen. Ik veronderstel dat dat een goede zaak is voor hardlopers die onbeperkte teenbeweging willen zonder teenschoenen te dragen.

Ik heb iets meer dan 50 mijl in deze schoenen gestopt en kwam terug om deze review af te maken en uit te zoeken hoe 'vrij' deze schoenen echt zijn.

De verlengde flex-groef in de zool verhoogt de flexibiliteit van de schoen in de voorvoet en brengt ook een minder stijve middenvoet: de schoen buigt gemakkelijker door.

De Varus Wedge tussenzool is de reddende gunst van de schoen ten opzichte van stabiliteit. Vongo v2 kan goed werken voor sommige hardlopers, vooral degenen die weinig kilometers maken en / of die op zoek zijn naar een schoen die met je voet mee beweegt, maar net als de toonbank van de Nike Air Max 2017 Mens ingeklemde zool.

Het is comfortabel ademend voor warme zomerse pistes.

Wat denk je? Is dit de schoen voor jou? Laat het ons weten in de reacties!

Met een 8 mm offset en 8,2 oz (heren 10) gewicht, krijg je een redelijk lichte schoen die je een blote voeten loopervaring probeert te geven.

De adviesprijs van $ 120 is een vrij gemiddelde prijs voor een dagelijkse trainer, hoewel je waarschijnlijk meer kilometers zult krijgen voor dezelfde prijs met andere dagelijkse trainers die meer rubberen en hardere materialen gebruiken in de upper.

Soortgelijke schoenen voor de Nike Free RN Flyknit-schoenen voor 2017 zijn Nike's eigen gratis RN Motion Flyknits met een grotere 'bootie' voor je voeten en een meer open buitenzoolontwerp.

De Skechers GORun 5 deelt het minimale gebruik van rubber op de buitenzool met een gebreid bovenwerk en Nike Nike Roshe Run Dámské lichtgewicht ontwerp, wat misschien een goede keuze is voor hardlopers die een snellere schoen willen.

Als je vooral ge?nteresseerd bent in de Free 2017-schoenen voor de casual styling en het zachte gevoel, kun je de Under Armour Speedform Slingride-schoenen proberen die de flexibele boven- en zachte buitenzool delen, maar een nog minimaler bovenwerk hebben dat zo soepel is voor jou kan ze blootsvoets dragen.