Ogłoszenie

Strefa czasowa: UTC + 1

Teraz jest 2018-10-19 17:41:21
Łączny czas online:

Autor Wiadomość
 Tytuł: horloge te gebruiken tijdens
PostNapisane: 2018-06-13 09:42:31 

Drevan Anderson-Kappa was een multi-time conferentiekampioen voor ons in Houston, een paar keer in de 800m en eenmaal in het verankeren van onze 4 × 400. Hij liep ook gelijk op 32min voor 10k in XC, wat zijn bereik laat zien.

In mijn eerste twee jaar in Houston had Drevan nogal wat gezondheidsproblemen die de hoeveelheid training die hij kon doen, beperkte. Alles van je standaardletsels, tot gezondheidsproblemen die zijn slaap beperkten en zijn vermogen om te herstellen.

Op een bepaald moment, elke keer als we meer dan een paar mijlen of een paar workouts deden, zou Drevan zo leeg zijn dat hij amper kon functioneren. Hier is een man die een 46 split / 1: 49/25: 30 8k man was die nauwelijks kon Nike Air Presto Damen trainen. Het sloeg nergens op en we probeerden de problemen op te lossen, wat we uiteindelijk deden, maar voor een groot deel van zijn carrière in de universiteit lagen deze beperkingen op herstel op de eerste plaats.

Wat hebben we gedaan met een atleet die zou krimpen als hij te veel deed?

Om u een idee te geven, was er een periode waarin Drevan 5 dagen per week aquajogged was en eigenlijk slechts 2-3 keer per week liep. We ontdekten dat aquajogging zijn algemene a?robe capaciteiten kon behouden, en we hopen dat de paar baantrainingen hem het raceritme geven dat hij nodig heeft.

Op een gegeven moment, de enige training die we deden waren 100m herhaalt heen en weer met een draai rond rust omdat draaien zijn knie pijn deed en eventuele lange herhalingen veroorzaakte hem te voelen over vermoeid. Dus sets van 100m reps is waar Adidas Nmd Womens we mee moesten gaan. We moesten uitzoeken hoe we de intensiteit en het herstel moesten moduleren om alle aerobe, ana?robe en specifieke training te krijgen door 100 meter in een rechte lijn te lopen.

Een andere vrouwelijke atleet met wie ik werk, was een paar seizoenen van frustratie. Ze was gefrustreerd geraakt door de eisen van het type A voor training op een hoog niveau, zoals obsessief over het raken van workout-splitsingen of exacte kilometers bij elke run. Het was een hele klus geworden, waar de training een uitdaging moest zijn geweest.

Gedurende de eerste paar maanden dat we samenwerkten, betekende dat dat we besloten om geen horloge te gebruiken tijdens een hardlooptraining of training. Merk op dat ik niet heb gezegd een GPS-horloge te gebruiken, ik bedoelde in het algemeen een horloge te gebruiken. Aangezien deze www.soulfiresurfer.de atleet in een andere staat verkeerde, betekende dit dat er geen feedback van training was. Geen stappen, geen kilometers, geen informatie. Het betekende ook dat trainingen niet als normaal konden worden gedefinieerd (bijv. 5x5min of 4 × 1 mile in 5:00). We konden zelfs geen "rust" -intervallen defini?ren.

Met deze beperking op zijn plaats dwong het de creativiteit tussen ons beiden. Het dwong een vermogen om te rennen door te voelen voor de atleet en mij als coach om te beschrijven wat ik wilde. Het leidde tot vele gesprekken van "We hebben vandaag een tempo-inspanning nodig, dus wat ik wil dat je doet, is een tempo-inspanning uitvoeren totdat je het gevoel hebt dat je net over de rand gaat, wanneer je dat voelt, stop en rust tot je voel me goed, doe dat dan nog een keer en noem het maar een dag. "