Ogłoszenie

Strefa czasowa: UTC + 1

Teraz jest 2018-09-24 03:56:31
Łączny czas online:



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 08:51:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-04-22 14:31:19
Posty: 8750
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 127
lutek napisał(a):
czerwona, wypasiona, gruba


lutek? :D do czego? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 14:55:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-15 11:38:53
Posty: 1451
Lokalizacja: Łaz Vegas
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 2
no wiesz ... wedle reguly "męcz mnie, dręcz mnie" :D

_________________
CrazyMary
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 15:06:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-09-07 11:24:48
Posty: 5975
Lokalizacja: Stettin
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 60
Jak będzie z chęcię zamówie :) jak dasz jeszcze screna jakby wyględała :)

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 15:16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-09 18:39:05
Posty: 1107
Lokalizacja: 801a
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 1
Cytuj:
Elaviart napisał/a:
koszulka o ile będzie czarna


ave satan??


smutas. ;-p

ja byk wziun smycza, ale z dopiskiem - Najfajniejszy Mod.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 16:03:33 
Offline
Forumowy bot administracyjny
Forumowy bot administracyjny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-04-18 13:29:30
Posty: 1585
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 18
Tengel napisał(a):
Najfajniejszy Mod.

Za to ze edytowales mojego posta - nie dostaniesz :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 16:30:47 
Offline

Dołączył(a): 2005-06-21 14:30:21
Posty: 1955
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 1
Cytuj:
ja byk wziun smycza, ale z dopiskiem - Najfajniejszy Mod.

ta, moze odrazu z moim nickiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 18:44:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-05 11:36:48
Posty: 2778
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 14
Cytuj:
Cytat:

ja byk wziun smycza, ale z dopiskiem - Najfajniejszy Mod.

ta, moze odrazu z moim nickiem?

jak juz to z moim

_________________
http://i88.photobucket.com/albums/k176/ ... /pacan.jpg
Something we are attach, the one thing we dying for... Nothing but pain stick in this game, searching the fortune, fame...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 18:47:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-12 14:03:42
Posty: 893
Lokalizacja: Torun
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 4
Pacanson napisał(a):
Cytat:
Cytat:

ja byk wziun smycza, ale z dopiskiem - Najfajniejszy Mod.

ta, moze odrazu z moim nickiem?

jak juz to z moim

a czemu nie moim ...xD ja bym tam pacan nie chcial chodzic ze smycza pacanson xD co by sobie ludzie o takiej osobie pomysleli :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 19:41:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-05 11:36:48
Posty: 2778
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 14
Myslaem o nicku Pacan, pacanson to chyba nikt nigdy mnie nie nazywal pzdro.

_________________
http://i88.photobucket.com/albums/k176/ ... /pacan.jpg
Something we are attach, the one thing we dying for... Nothing but pain stick in this game, searching the fortune, fame...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 19:46:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-12 14:03:42
Posty: 893
Lokalizacja: Torun
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 4
Cytuj:
Pacan
no to faktycznie juz chyba lepiej :lol2: :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-31 19:56:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-05 11:36:48
Posty: 2778
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 14
trzydfx napisał(a):
Cytat:
Pacan
no to faktycznie juz chyba lepiej :lol2: :P

zaloze sie ze, wiele osoby daloby sie pociac zeby miec nick Pacan na koszulce/smyczy !=D
niewiem z czego tu sie smiac, normalnie jak juz wszednie mowilem jestem pro elo elo!

_________________
http://i88.photobucket.com/albums/k176/ ... /pacan.jpg
Something we are attach, the one thing we dying for... Nothing but pain stick in this game, searching the fortune, fame...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-09-01 01:05:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-15 11:38:53
Posty: 1451
Lokalizacja: Łaz Vegas
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 2
ja pierdacze ...... za smycz z nickiem Ulyster (aka Tasior) dalbym sobie rece odciac:P

_________________
CrazyMary
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-09-01 01:57:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-12 14:03:42
Posty: 893
Lokalizacja: Torun
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 4
dla mnie wazniejszy bylby projekt koszulki nizeli smyczy bo nie mam w zwyczaju nosic komy ani kluczy na szyi i widoku :O wole schowac do kieszeni :P a koszulka owszem moglaby byc z takim duzym napisem na plecach 3dfx :P a z przodu jakis napis zwiazany z forum...:P mysle ze nie mialby nikt przeciwko miec nazwe mojego nika na plecach co ?:D hehe :D i wilk syty <czyli ja > i owce cale <czyli wy > :D :xD xD :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-09-01 03:27:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-05 11:36:48
Posty: 2778
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 14
trzydfx napisał(a):
komy ani kluczy na szyi i widoku :O

ja tez nie ale smycz mam do kluczy, mimo ze zawsze tzrymam w kieszeni.

_________________
http://i88.photobucket.com/albums/k176/ ... /pacan.jpg
Something we are attach, the one thing we dying for... Nothing but pain stick in this game, searching the fortune, fame...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-09-01 10:04:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-06-30 13:57:01
Posty: 3190
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 4
ja też kome i klucze noszę w kieszeni, ale smycz do mp3 używam (a właściwie jego działajęcych resztek xd) , koszulkę wezmę z chęcię

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Pokemony wróciły ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Style created by © Matti, gry komputerowe, reklama sem reklama seo

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Change colors.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.024s | 15 Queries | GZIP : Off ]


Sponsorem naszego serwera FTP jest e-utp.net