Ogłoszenie

Strefa czasowa: UTC + 1

Teraz jest 2018-02-25 08:48:21
Łączny czas online:



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rekrutacja do klanu
PostNapisane: 2005-08-15 15:50:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-05-14 01:02:05
Posty: 1037
Płeć: Mężczyzna
generalnie bierzemy ludzi +60, ale oczywiscie moga sie zdarzyc jakies wyj?tki - jak ktos naprawde jest dobrym maniakiem i tp; no i mysle ze priest przejdzie od 54 leva (buffer), healer moze nawet wczesniej (ale potrzebujemy glownie bufferow, healerow mamy kilku jako nasze 2gie postacie)

Kazdy kto chce do klanu niech tu pisze

PS rekrutacja do naszych ally - naszego zaplecza :P bedzie w innym miejscu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-08-15 16:26:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-15 16:21:54
Posty: 1051
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 3
Generalnie to zgadzam sie z Krzyzakiem... ale jeden wyjatek:P Konfidentom wstep wzbroniony :devil:

_________________
"Trzymasz prawa reke w gorze
lewa widza przechodnie
podasz komus dlon by wstal
a jak wstanie to cie kopnie"
Obrazek
Obrazek <3 EK
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-08-19 20:30:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-19 20:04:45
Posty: 735
Płeć: Kobieta
hmm mnie pewna osoba podobno nie nazwa?akonfidentem :rotfl: wiec chyba jestem wyj?tkowy :devil: kur...... psćaaa :jupi:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-10 17:37:27 
Offline

Dołączył(a): 2005-09-07 11:21:52
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
60 lvl elmoradzik z 6k np papierowy :) znajdzie si? miejsce w klanie? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-10 19:36:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-15 16:21:54
Posty: 1051
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 3
jak nie jestes z jasla i nie grales DevilishMan to mozesz :devil:

_________________
"Trzymasz prawa reke w gorze
lewa widza przechodnie
podasz komus dlon by wstal
a jak wstanie to cie kopnie"
Obrazek
Obrazek <3 EK
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-10 19:39:05 
Offline

Dołączył(a): 2005-09-07 11:21:52
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
lajcik jestem z kraka i nie gralem devilkims. Powiedz tylko kiedy i gdzie mozemy sie spotkac zebys mnie dodal 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-10 23:13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-15 16:21:54
Posty: 1051
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 3
moze byc piana :lol2: ? PM Sir_Keledorn bo ja teraz sobie szkole noobka na DLW. Ewentualnie PM Eferat, domanq_pl lub Jon_LeePL to nasi assysi

_________________
"Trzymasz prawa reke w gorze
lewa widza przechodnie
podasz komus dlon by wstal
a jak wstanie to cie kopnie"
Obrazek
Obrazek <3 EK
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-24 19:54:12 
Witam

Jako, ze nie moge dorwac Gandzie online, chcialem zapytac sie tutaj czy potrzebujecie nastepnego priesta w klanie, level 60 holy.

Pabloxes.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-25 03:27:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-15 16:21:54
Posty: 1051
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 3
a magiem juz nie grasz ?? :lol2:

musze sie zastanowic bo zostalo 1 miesjce do obsadzenia poki co, wiec to musi byc trafny wybor

a jak mnie szukasz to tylko w cz (piana jak ide po poty :lol2: )

_________________
"Trzymasz prawa reke w gorze
lewa widza przechodnie
podasz komus dlon by wstal
a jak wstanie to cie kopnie"
Obrazek
Obrazek <3 EK
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-25 12:56:19 
Magiem gram teraz bardzo zadko bo nie jestem papierem, ledwo kobolda moge z novy zabic. :/
Ja dlugo zajmie ci zastatowienie sie?
W ostatecznosci moge dolaczyc do subclanu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-25 20:25:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-05-11 23:12:33
Posty: 1865
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 1
a mnie do jakiego? suba we?niecie :D ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-26 00:33:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-05-17 17:04:00
Posty: 45
Lokalizacja: drohiczyn/wwa
Płeć: Mężczyzna
a ja ?azi?em po mora i tod m??wi cho do nas, ja najebany ok spoko. i tak zosta?o ehhehehheh i nie ?a?uje bo fajne jest raczej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-26 02:22:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-14 21:10:38
Posty: 733
Lokalizacja: rzeszow
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 1
:lol2: co ma znaczyc to raczej, JEST FAJNIE :rotfl:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pieklo i niebo nie istnieja.
Nosimy je wszedzie ze soba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-26 23:34:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-15 16:21:54
Posty: 1051
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 3
OFICJALNIE OG?ASZAM, ?? NA DZIE? DZISIEJSZY KLAN Eternal_Knights_pl jest pelny. ZAINTERESOWANI MOG? I?? JU? TYLKO DO ALLY. JAK ZWOLNI SI? MIEJSCE TO NAPISZE.

_________________
"Trzymasz prawa reke w gorze
lewa widza przechodnie
podasz komus dlon by wstal
a jak wstanie to cie kopnie"
Obrazek
Obrazek <3 EK
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-09-27 10:19:53 
Gandzjalf napisał(a):
OFICJALNIE OG?ASZAM, ?? NA DZIE? DZISIEJSZY KLAN Eternal_Knights_pl jest pelny. ZAINTERESOWANI MOG? I?? JU? TYLKO DO ALLY. JAK ZWOLNI SI? MIEJSCE TO NAPISZE.


Mowi sie trudno.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Style created by © Matti, gry komputerowe, reklama sem reklama seo

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Change colors.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.046s | 17 Queries | GZIP : Off ]


Sponsorem naszego serwera FTP jest e-utp.net