Ogłoszenie

Strefa czasowa: UTC + 1

Teraz jest 2019-10-16 01:49:16
Łączny czas online:



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: jpko
PostNapisane: 2010-02-14 18:43:04 
Offline

Dołączył(a): 2010-02-14 18:35:37
Posty: 8
Płeć: Nieokreślona
"Hai."
Mam takie pytanko.. Czy trzeba ściągać tego klienta jpko? Czy da się jakoś przekształcić klient usko.. Bo ściągam i ściągam ale te 10kb/s zwala mnie z nóg, heh. :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-14 18:47:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-14 12:16:55
Posty: 1053
Lokalizacja: Miasto Boga
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 13
Chyba jednak lepiej będzie jak ściągniesz, bo z tego co wiem to jpko uruchamia się tak jak krko przez stronę :freak:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-14 18:54:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-09-07 11:24:48
Posty: 5975
Lokalizacja: Stettin
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 60
No i japko ma zupełnie inne pliki, bo tam wszystko jest japońskie i więcej itemów mają :)

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-14 19:15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-07-23 16:53:23
Posty: 972
Lokalizacja: woj. opolskie
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 8
Cytuj:
i więcej itemów mają


wiem na swoim przykladzie ze da sie grac bez plikow z itemami japonskimi, lecz wtedy jak biegnie koles full pusowiec to widzisz tylko glowe xD. a na merchu jak jest wystawiaja to nie widzisz nic. ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-15 08:10:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20 09:00:49
Posty: 882
Lokalizacja: Zduńska Wola
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 10
możesz przerobić US na JP.

To jest plik:
http://kingofknight.com/patches2/KO_US1 ... JP1787.zip

Tak samo tłumaczenie z JP na US (żebyś wiedział co NPC od Ciebie chce xD)
http://kingofknight.com/patches2/KO_JP_1817_english.zip


Wszystkie patche JP masz tutaj:
http://kingofknight.com/patches2/index.php?version=jp

Proszę bardzo i powodzenia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-15 08:23:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-22 13:28:34
Posty: 1896
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 9
z tego co pamiętam to przez przerabianie US clienta na JP powodowało chyba jakieś błędy
ale nie dam sobie głowy uciąć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-15 08:29:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20 09:00:49
Posty: 882
Lokalizacja: Zduńska Wola
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 10
GhostOfShakur napisał(a):
z tego co pamiętam to przez przerabianie US clienta na JP powodowało chyba jakieś błędy
ale nie dam sobie głowy uciąć


Ja nie miałem błędów;) Ale moim zdaniem lepiej ściągnąć oficjalnego JP klienta :P

A tak btw. czy na JP GMowie nie banują wszystkich nie-japońców? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-15 08:34:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-22 13:28:34
Posty: 1896
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 9
Laran napisał(a):
A tak btw. czy na JP GMowie nie banują wszystkich nie-japońców? :P

no i tu jest lipsko bo banują :P
ja trochę z passerem pograłem później nie wchodziłem przez jakiś czas i bany poszły :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-15 08:36:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20 09:00:49
Posty: 882
Lokalizacja: Zduńska Wola
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 10
No widzisz...

JPKO bardzo fajne, ale banują, kiedy my gramy japońcy śpią no i małe lagi są (mam neta 3mb/s i nawet z wyłączonym GG, skype, netem itd. miałem małe lagi) bo to na drugim końcu świata xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-15 13:17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-08-14 12:16:55
Posty: 1053
Lokalizacja: Miasto Boga
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 13
Rok temu jak grałem dwóch priestów +75 z klanu zbanowali, więc to żadna nowość :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-15 13:46:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-08-14 14:43:43
Posty: 101
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 1
Ja gram w 3-4 osoby. Juz ponad 2tyg. Po ardream czasem biegamy. ... co jakis czas - czyli to co w KO sie robi i banow jeszcze nie zobaczylismy ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-16 21:08:13 
Offline

Dołączył(a): 2010-02-14 18:35:37
Posty: 8
Płeć: Nieokreślona
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Zrobiłem tak jak napisał Laran lecz po odpaleniu lunchera i starcie pojawia się jakiś komunikat z murzyńskimi literami.. Hmmm przepraszam z japońskimi literami. Kompletnie nic nie da się pojąć. Oczywiście jak w 78.8% każdego komunikatu jest tak i nie. Tak wysyła mnie na oficjalną stronę japko. Naciskam Nie, gasi się wszystko, nawet folder się zamyka. Może wiecie ocb?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-16 23:03:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-07-23 16:53:23
Posty: 972
Lokalizacja: woj. opolskie
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 8
bo aby grac musisz sie zalogowac na glownej stronie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-17 10:29:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20 09:00:49
Posty: 882
Lokalizacja: Zduńska Wola
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 10
Dokładnie. To co napisałem działa, ale logowanie odbywa się poprzez stronę. Musi to być internet explorer 7 i wyższe jeśli mnie pamięć nie myli. Wiem, że innymi przeglądarkami się nie da. Mógłbym zrobić krótki video tutorial dla tych mniej ogarniających ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-02-17 19:17:50 
Offline

Dołączył(a): 2010-02-14 18:35:37
Posty: 8
Płeć: Nieokreślona
Git zalogowałem się na stronę i wszystko śmiga jak należy. Dzięki za wszystkie informacje.. A tak btw to są jakieś polskie klany?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Style created by © Matti, gry komputerowe, reklama sem reklama seo

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Change colors.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.032s | 15 Queries | GZIP : Off ]


Sponsorem naszego serwera FTP jest e-utp.net