Ogłoszenie

Strefa czasowa: UTC + 1

Teraz jest 2019-12-08 05:56:33
Łączny czas online:



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Komnata bez wyjscia
PostNapisane: 2012-11-13 13:08:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-04 17:27:45
Posty: 103
Lokalizacja: mnie znacie ?
Płeć: Mężczyzna
siema, nie wiem w jaki sposob moja postac przenioslo do komnaty gdzie mam zabic 10 warmow bulkanow itp, nie ma z tego wyjscia, a zabic mam za pomoca punishment stick. problem w tym ze za 1 uderzenie (1dmg) pobiera ok. 70many a ja nie mam potkow i nie moge zabic moba. da sie z tego jakos wyjsc ? pierwszy raz sie w ogole z czyms takim spotykam.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komnata bez wyjscia
PostNapisane: 2012-11-13 13:28:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-02 22:47:04
Posty: 1503
Lokalizacja: Południe ;]
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 66
musisz zabijać regenerować manę. Więzienie :D
nie byłem nigdy ale lipa a możesz pisać ticety srety ale to Ci na 99% nic nie da.

_________________
Trade http://img825.imageshack.us/img825/8610/beztytuuacb.png
Numid napisał(a):
PC bym poprosił, takie schludne w tylu Coalition'a :D

Ramsey napisał(a):
Za wycenę w stylu Coalitiona byłbym wdzięczny xP

NovaS napisał(a):
napisze cos w stylu Coalitiona

Ronin napisał(a):
Jak Coalition zrobi wycene to nie ma ch...we wsi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komnata bez wyjscia
PostNapisane: 2012-11-13 13:33:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-04 17:27:45
Posty: 103
Lokalizacja: mnie znacie ?
Płeć: Mężczyzna
pojebalo ? kto to wymyslil >.<

-- 13 lis 2012, 2012 13:34 --

myslalem ze chociaz jakas nagroda bd jak wyjde...

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komnata bez wyjscia
PostNapisane: 2012-11-13 13:44:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-11 22:22:36
Posty: 158
Lokalizacja: Jasło
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 1
jail xD
to jest przeciwko k0xperom jak latach po górkach to masz pecha xD

_________________
Trusted:
Szpon^
Winiu
Obrazek
http://www.gladiatorz.net/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komnata bez wyjscia
PostNapisane: 2012-11-13 13:52:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-04 17:27:45
Posty: 103
Lokalizacja: mnie znacie ?
Płeć: Mężczyzna
omfg juz wszystko wiem, jaaaaaaaaaaaki zeeeeel, przechodzilem tylko przez ta gorke jak sa skeleton knight w raon... co za gra, chyba podziekuje po 1 dniu...

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komnata bez wyjscia
PostNapisane: 2012-11-13 15:57:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-08 09:22:48
Posty: 441
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
i na przyszłość uwaga na apostołach 3 spot żeby tam w dół nie schodzić :D 2 razy byłem w więzieniu jakoś gram dalej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Style created by © Matti, gry komputerowe, reklama sem reklama seo

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Change colors.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.028s | 15 Queries | GZIP : Off ]


Sponsorem naszego serwera FTP jest e-utp.net