www.knightonlineworld.pl http://knightonlineworld.pl/forum/ |
|
Jakie widzieliĂââ⏌Ă¢ââŹĂ
Ÿcie fajne filmy anime? http://knightonlineworld.pl/forum/viewtopic.php?f=24&t=508 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Souhryu [ 2005-05-24 20:25:17 ] |
Tytuł: | Jakie widzieli?cie fajne filmy anime? |
Ja Np. mam 2 ulubione. 1. End of Evangelion (po prostu MIODZIO!! ♥ ♥ ♥ ) , ale za to bardzo smutny:((patrz tytu?:P). Film mo?na zrozumie? w dwojaki spos??b. Je?eli jestes inteligentny, zobaczysz g??bie w/w anime. ALbo je?eli kogo? spryt zawodzi:> zobaczy bardzo efektowny film. UWAGA!! JE?ELI CHCESZ OBEJRZE? END OF EVANGELION MUSISZ ZAZNAJOMI? SI? CHO? TROCHE Z FABU??. 2. Ju? o wiele letszy i nale??cy do bardziej znanej serii, chodzi oczywi?cie o DBZ Movie 6:Return of Cooler w kt??rej nie znajdziemy ?adnej prawdy filozoficznej:P Oba filmy polecam. I powiem wam szczerze, ?e obydwa (szczeg??lnie EoE) deklasuje wi?kszo?? film??w fabularnych wg mnie:D |
Autor: | scar [ 2005-05-24 21:35:11 ] |
Tytuł: | |
no to moja lista 1. Cowboy bebop seria i kinowka 2. GitS 3. Macros plus 4. Rurouni kenshin 5. X i X-TV (muzyka rox) 6. Omg 7. Fushigi yuugi 8. Evangelion seria i kinowki (sa 2 zakonczenia jedono to End) 9. Vision of Escaflowne i wiele wiele innzch masa tego ogladalo sie 90% z tego co bylo opisywane w kawaii a tez troszke czytalem mangi tak to jest jak kolezanki brat to maniac i zbiera to kupuje itp... |
Autor: | Szubiel [ 2005-06-04 21:46:24 ] |
Tytuł: | |
Mi przypad? najbardziej do gustu oczywi?cie Evangelion, ale pozatym Hellsing, Kite, DB, Ghost in The Shell, Blood The Last Vampire oraz Armitage. |
Autor: | dyndak [ 2005-06-07 19:15:51 ] |
Tytuł: | |
Ugh! Anime, manga... Rany zobaczy?em dwa czy trzy razy i musia?em od razu biec po du?e wiaderko. Dzi?kuje, nie skorzystam. Ale to swietny spos??b przes?uchiwania wi??ni??w. |
Autor: | Caius [ 2005-09-21 19:52:21 ] |
Tytuł: | |
BLEACH bardzo fajne no i DB oczywi?cie . |
Autor: | Dione [ 2005-10-07 19:45:00 ] |
Tytuł: | |
Dyndak nie szydz z czegos czego nie rozumiesz i nie zazajomiles sie blizej. Wiele anime jest prostych, banalnych ale zabawnych (DB,DBZ,Slayers - moje ulubione ) ale sa tez znacznie powazniejsze i glebsze. Niezapomniany klasyk Ghost in the shell jest filmem wszechczasow a jedyny z fabularnych ktore moge ogladac z rownie wielka przyjemnoscia jest Blade Runner. |
Autor: | Alu [ 2005-10-08 15:06:33 ] |
Tytuł: | |
no i ja cos dodam 1 Ghost in the Shell: Innocence 2 Cowboy Bebop 3 Helsing wiecej tyto?ow nie pamientam ale za wszystko za?uje i prosze uni?enie o rozgrzeszenie |
Autor: | Milten_PL [ 2005-10-23 05:05:02 ] |
Tytuł: | |
1 Helsing (wymiata ) 2 DB 3 reszty tytu???w nie pami?tam Widzia?em ostatnio kt??ry? odcinek Trinity Blood (czy jako? tak) - full wypas filmik Mo?e w przysz?ym tygodniu obejrze ca?? serie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |