Ogłoszenie

Strefa czasowa: UTC + 1

Teraz jest 2020-07-10 04:24:19
Łączny czas online:



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Anieme ktore warto zobaczyc
PostNapisane: 2006-09-02 16:21:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-08-26 22:58:51
Posty: 46
Lokalizacja: Krakow
Płeć: Mężczyzna
Polecam: Full Metal Alchemist, Air(tv), Naruto, Elfen Lied, Shingetsutan Tsukihime, Onegai Teacher...

FulllMetal Alchemist - opowiada o dwoch braciach, kt??zy za pomocÄ? Alchemii (zamienianie dowolnego surowca w jakis inny, i zmianie kszta??tu)przywr??cic swojÄ? matke do zycia jednak... Jeden z braci Traci ca??e cia??o, drugi noge a rÄ?ke postanawia oddaÄ? za dusze brata kt??rÄ? zawiÄ?zuje w metalowej zbroi. Ed i Al - g????wni bihaterzy postanawiajÄ? odzyskaÄ? swoje cia??a za pomocÄ? s??ynnego "kamienia filozoficznego" dajÄ?cy wielkÄ? si??e i jak sÄ?dzÄ? niektorzy - moze wszystko... Anime opowiada przygody Eda i Ala, pe??nometra????wka dalsze losy naszych bohater??w :).


Reszte opisow dopisze po??niej bo u kolegi jestem :P

[ Dodano: Sob 02 Wrz, 2006 19:26 ]
A oto opisy do reszty:


Air - opowiada o m??odym facecie poszukujÄ?cym kobiety ze skszyd??ami (?) - tylko tak to mozna opisaÄ?, bo to anime jest o tyle ciekawe ze trudno je okre??liÄ?. G????wny bohater zawÄ?drowal do pewnego miasta w k??rym spotkal ciekawÄ? dziewczynke, z zaburzeniami emocjonalnymi co staje sie z odcinka na odcinek ciekawsze...

Naruto - anime typu dragon ball - aktualnie okolo 200 odcink??w i wciÄ??? sie produkujÄ?nastÄ?pne :P, to anime pewnie duzo osob zna, ale dla tych co jeszcze go nie poznali - Opowiada o m??odym chlopaku - Naruto, kt??ry chce sie staÄ? mistrzem swojej wioski - Hokage, na drodze do tego celu napotyka wiele przygod. Trzeba dodaÄ? ze naruto jest nastolatkiem bez rodzic??w i ma zapieczÄ?towanego w brzuchu demona - 9cio ogonowego lisa(kt??rego si??e naruto uczy sie opanowywaÄ? z odcinka na odcinek) kt??ry chcia?? zniszczyÄ? wioske naszych g????nych bohater??w - bohater??w dla tego ze na poczÄ?tku naruto zdobywa nowych przyjaciol i z nimi podrozuje i wype??nia misje dla wioski...Postacie nie walczÄ? zadnymi normalnymi stylami, uzywajÄ?do tego pieczÄ?ci z rÄ?k(ustawiajÄ? palce zaleznie od ataku) Kr??tko mowiÄ?Ä? komedia wieloodcinkowa z elementami walki.

Elfen Lied - na poczÄ?tku trzeba zaznaczyÄ? - krwawe i momentami obrzydliwe anime, co nie ukrywam ze niezabardzo mi sie podobalo. Owszem fajne sÄ? tez walki itd ale bez przesady... Elfen Lied opowiada o Lucy - m??odej dziewczynie kt??ra jest dicloniusem (dicloniusy: mÄ?zczy??ni mieli tylko rogi, kobiety roki i wektory - niewidzialne rÄ?ce z ogronÄ? si??Ä?, kt??re bez zadnych przeszk??d rozcinajÄ? ludzi, - poza rogami wyglÄ?dali jak ludzie) i ucieka z osrodka badawczego nad nimi, przy ucieczce snajper trafia jÄ? w metalowy helm i nasz bohaterka dostaje rozdwojenia ja??ni. Po ucieczce budzi sie na plazy (w osobowo??ci kt??rÄ? zyskala po pocisku w g??owe) gdzie spotyka jÄ? cÄ???kiem go??Ä? m??ody chlopak(Kouta) ze swojÄ? kolezankÄ?... G????wnej bohaterki szuka o??rodek badawczy... Dalszych los??w juz nie zdradze bo to by zepsu??o ca??e oglÄ?danie :). Dramat z elementami Horroru

Shingetsutan Tsukihime (lub poprostu Tsukihime) - Opowiada o m??odym Chlopaku(imie to Shiki) z pewnymi zaburzeniami - czasem ??le sie czuje i czÄ?sto ko??czy sie to zemdleniem. Z poczÄ?tku niewiadomo z kÄ?d, ale bohater widzi po zdjÄ?ciu okular??w czerwone linie - linie te wskazujÄ? miejsca po kt??ych trzba co?? nakroiÄ? a zeby od kilku ruch??w rozpadlo sie na kawa??ki (np cz??owieka), wszystko co ma do przekrojenia kroi swoim w??asnym nozem kt??rego niewie skÄ?d sam ma... Juz w pierwszym odcinku bohater ??le sie czuje w nowej szkole po przeprowadzce do swojej siostry, i wychodzi wczesniej ze szkoly gdzie spotyka pewnÄ? osobe... :). GorÄ?co polecam, zaw??aszcza ze jest to seria 12(albo13to) odcinkowa a ma ponad 30 opening??w i to niektorych ??wietnych. Cos jak Dramato Horror trudno powiedzieÄ?

Onegai Teacher (lub Please Teacher) - G????wny bohater nazywa sie Kei, posiada chorobe polegajÄ?cÄ? na tym ze jezeli zblizy sie do kogos emocjonalnie, lub przestraszy itp zapada w kr??tkÄ???piÄ?czke, niestety raz zapad?? na niÄ? na 3 lata... Onegai Teacher opowiada o spotkaniu przez Keia jednej nocy statku kosmicznego a dok??adnie jego pasazerki, kt??ra okazuje sie jest jego nowÄ?nauczycielkÄ?...w zwiÄ?zku z pewnÄ? sytuacjÄ? kt??ra zaszla w szkole pewnego dnia(zostajÄ? znalezieni razem w niezrÄ?cznej sytuacji) Kei i Mizuho(owa kosmitka) muszÄ? udawaÄ? pare przed dyrektorem szkoly... Z odcinka na odcinek stajÄ?sie sobie coraz bli??si... Og??lnie jest to komedia romantyczna z elementami dramatu, ecchi.

Polecam wszystko :P

_________________
.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
_________________
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-09-02 20:21:27 
Offline

Dołączył(a): 2006-08-17 21:05:15
Posty: 1116
Lokalizacja: dupa
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 3
Ja oglÄ?da??em to Elfen Lied. W sumie to by??o pierwsze anime nie liczÄ?c Dragon Balla kt??re widzia??em. Nieco lowusiowa opowie??Ä? ale naprawde wypasiona, r??wnie?? polecam ;)
Do tego alchemista zaraz szukam torrenta.
Aha, czemu nie wymieni??es DB ? DB to dopiero wymiata, chÄ?tnie bym sobie zn??w obej??a?? ale dvd gdzie?? zniknÄ???o >:[ Wulf... zzzZZZzzz...

_________________
******************** Obrazek
Morik * Ksiadz_Rozpierducha * Deathy * James * Wurg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-09-02 20:54:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-08-26 22:58:51
Posty: 46
Lokalizacja: Krakow
Płeć: Mężczyzna
DB nie wymienialem bo DB wsyzscy znajÄ? i og??lnie tak bardzo jak powyzsze mi sie nie podoba??, choc by??o ca??kiem fajne.

_________________
.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
_________________
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-09-04 19:35:46 
Offline

Dołączył(a): 2006-09-01 17:50:17
Posty: 29
Płeć: Mężczyzna
Polecam ??ciÄ?gnaÄ? "Neon Genesis Evangelion" jest prze zajebistym anime


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-09-04 20:07:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-08-26 22:58:51
Posty: 46
Lokalizacja: Krakow
Płeć: Mężczyzna
Znam :), jak dla mnie - nie ten styl. Nie przepadam za anime z robotami itd.

[ Dodano: Pon 04 Wrz, 2006 20:08 ]
Znam :), jak dla mnie - nie ten styl. Nie przepadam za anime z robotami itd. i starszÄ? kreskÄ?, ale og??lnie s??yszalem ze spoko.

_________________
.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
_________________
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-25 10:44:04 
Offline

Dołączył(a): 2007-05-24 23:58:48
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Nieokreślona
wedlug mnie warto zobaczyc anime Kamikaze Kaitou Jeanne i slayersow:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-30 00:20:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-05-28 19:27:56
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocek ;]
Płeć: Kobieta
tja, FMA jest naprawdę świetne, do czasu aż się film cały obejrzy. Zakończenie = beznadzieja :S
bezsens -.-

co do reszty...kilka odcinków naruto zdarzyło mi się obejrzeć, jak najbardziej + :]
fajnie można się przy tym odmóżdżyć :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-30 00:31:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-04-10 21:20:12
Posty: 5092
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 5
ja bym polecil na pewno obejrzec takie anime jak Cowboy bebop i serial i movie, karasa narazie pierwszy seznon jest drugi i ostatni beda w grudniu swietne anime, gits i movie i serial, x-tv i x the movie po prostu miodzio, daphne swietne anime mozna sie niezle pomylic jak sie nie ogladnie filmu w jego ocenie no i sporo innych wspanialych anime a no i w x jest to fajne, ze w serialu, movie czy mandze zawsze zakonczenie jest inne :o

_________________
www.poomoc.pl
There is nothing in this world worth believing in...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-30 02:00:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-05-28 19:27:56
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocek ;]
Płeć: Kobieta
cowboy bepop...
chyba kiedyś nawet to oględałam :P pamiętam, że spoko tylko, że nie wcięgnęło mnie na tyle, żeby sprawdzić jak leci i tak kawałkami widziałam :] coś na jakimś statku cośtam cośtam :mrgreen:
chyba będzie trzeba nadrobić ^_^'

co do tego drugiego to pierwsze słysze, ale ,że ostatnio mam za dużo czasu to może sobie skędś skołuje ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-30 15:49:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-11-06 13:12:29
Posty: 388
Lokalizacja: sie biora dzieci??
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 1
wlasnie nie wiem czy ogladam tego cowboya bo ze sceernow widzialem ze ...:P ale wiele ludzi mowi ze elo to sciagne ;d co do Fma best zanime zaraz po db:d
polecam takie anime jak Fate stay-night - krotkie 24 odcinki tylko ale w cipke calkiem :}

_________________
Loved by a few, Hated by many , Respected by all.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-30 17:49:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-03-22 16:55:12
Posty: 713
Lokalizacja: Ostróda
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 5
Ja preferuje Chobits całę serie 28 odcinków xD

_________________
http://images2.fotosik.pl/89/2bb19a096ffb0cf8.png
http://img116.imageshack.us/img116/2125/hehevq8.png


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-30 18:01:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-04-10 21:20:12
Posty: 5092
Płeć: Mężczyzna
Pochwały: 5
No_oB sciagnij Cowboy Bebop - Ballad of Fallen Angels, jak zobaczysz ten odcinek to ci szczena opadnie, najlepszy w serii, ale przydalo by sie all ogladnac bo tak bez znajomosci to tez nie polecam, co do oceniania po screenach to animacja jest bardzo dobra jak dla mnie kreska tez piekna no i nie ocenia sie ksiazki/plyty/gry/laski/psa po okladce, chobits niby to clamp (ci sami co X) ale jakies dla mnie sciagane z oh my goodness!!!

_________________
www.poomoc.pl
There is nothing in this world worth believing in...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-06-08 13:44:37 
Offline

Dołączył(a): 2007-06-06 18:48:52
Posty: 3
Lokalizacja: Kalisz
Płeć: Nieokreślona
Ja osobiście polecam Naruto ;)
Oględam regularnie i muszę przyznać ,że bardzo ciekawe anime ... trzeba to przyznac bo rzadko oględam anime ,a tego nigdy nie przegapiam :cool:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-06-08 13:50:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-15 19:15:42
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Saint Seiya fajne anime

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-06-26 14:46:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-14 19:20:03
Posty: 30
Lokalizacja: Spierdalaj
Płeć: Mężczyzna
Od dzisiaj na TVP Kultura 22:10 znowu zaczynaja puszczac Cowboy'a


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Style created by © Matti, gry komputerowe, reklama sem reklama seo

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Change colors.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.052s | 19 Queries | GZIP : Off ]


Sponsorem naszego serwera FTP jest e-utp.net